Project Description
ELDRO24 – platforma IT do zarządzania infrastrukturą techniczną
Inwestor: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział Gdańsk oraz inni zarządcy infrastruktury drogowej
Zleceniodawca: projekt R&D Grupa ELDRO
Czas realizacji: ciągły proces od 2016

Smart City

Infrastruktura drogowa i okołodrogowa
ELDRO24 to oprogramowanie IT służące do zarządzania utrzymaniem infrastruktury technicznej. Umożliwia automatyczne monitorowanie kontraktów utrzymaniowych oraz prac konserwacyjnych, a także kontrolowanie ich jakości i terminowości. Platforma została stworzona z myślą o usprawnieniu zarządzania w sektorach:
- utrzymania urządzeń wyposażenia technicznego dróg (m.in. sygnalizacji świetlnej, znaków zmiennej treści, oświetlenia i urządzeń monitoringu)
- bieżącego utrzymania dróg
- zimowego utrzymania dróg
ELDRO24 powstało jako specjalistyczny system Grupy ELDRO, ułatwiający realizację kontraktów utrzymaniowych. Odpowiadając na potrzeby inwestorów, rozbudowaliśmy go następnie o Panel Klienta, umożliwiający zarządcom dróg podgląd stanu infrastruktury oraz monitorowanie przebiegu prac konserwacyjnych i serwisowych.
Kontrakty utrzymaniowe z wykorzystaniem platformy ELDRO24 realizujemy obecnie dla:
- Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział Gdańsk
- Gdańskiego Zarządu Dróg oraz Zieleni
- Zarządu Dróg i Zielenie w Sopocie
- Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni
- Zarządu Dróg Wojewódzkich w Gdańsku
- Zarządów Dróg w gminach i powiatach województwa pomorskiego
Ze względu na duże możliwości konfiguracji oraz dopasowania systemu do indywidualnych wymagań klientów, ELDRO24 ma szerokie zastosowanie i może być wykorzystywany do zarządzania utrzymaniem infrastruktury technicznej różnego rodzaju – nie tylko w branży drogowej.
Szczegółowe informacje o platformie ELDRO24 oraz korzyściach z jej wdrożenia znajdują się na www.eldro24.pl
Zakres wykonanych prac
zaprogramowanie platformy integrującej ze sobą urządzenia
zaprojektowanie i wdrożenie Panelu Konserwatora – dla firm realizujących kontrakty utrzymaniowe
zaprojektowanie i wdrożenie Panelu Klienta – dla zarządców infrastruktury
realizacja kontraktów utrzymaniowych w trybie 24/7/365 (świadczenie usług serwisowych wymagająca spełniania rygorystycznych norm SLA)